ROTO : Rise Of The Overlord
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ROTO : Rise Of The Overlord

Velkommen Til ROTO
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» x-Hack hack you
ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 9:56 am af Gæst

» buy facebook fans xl
ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeSøn Jul 31, 2011 3:35 am af Gæst

» payday no faxloan
ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 11:46 pm af Gæst

» buy facebook fan page f7
ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 7:30 pm af Gæst

» бычков история фамилии
ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 3:55 pm af Gæst

» major in interior design
ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 8:46 am af Gæst

» родословная фамилии бесплатно происхождение фамилии
ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 6:23 pm af Gæst

» ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)
ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeOns Mar 23, 2011 12:13 am af Gæst

» Den Glade Høstak
ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 1:08 am af Soul Hunter

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Empty
IndlægEmne: ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)   ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeLør Mar 19, 2011 3:16 pm

ROTO: Rise Of The Overlord Update!

Hey folkens! Jeg ville lige komme med en lille Update på ROTO: Players HandBook, som folk har ventet på rigtig længe efterhånden. Bogen er godt undervejs, dog er jeg stadig ved at rette småfejl osv. men jeg regner strækt med at den bliver udgivet inden for 3 måneder.
Jeg er også blevet spurgt om jeg ville lave nogle andre bøger, bla. ROTO: Armory, hvor alle standart våden, rustninger osv. er beskrevet, og ROTO: Gears Of Magic, som beskriver op til flere magiske genstande i spillet samt historie til dem. Jeg er ikke begyndt på disse 2 bøger endnu, men det kommer.

Det var alt for denne gang. Jeg skal nok komme med flere Updates.
OG HUSK! FORTÆL JERES VENNER OM SIDEN OG OM ROTO! De skal jo også helst være med til det sjove.

See Ya Ingame!
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
Soul Hunter
Ny spiller
Ny spiller
Soul Hunter


Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 17/03/11

ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Empty
IndlægEmne: Sv: ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)   ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeSøn Mar 20, 2011 6:19 pm

Awesome! Ser jeg frem til^^ Vi mangler lidt ROTO: Players Handbook.. Vores GM er ikke særlig god til at finde på Skills osv... Ved han også godt selv såe^^' Men jeg glæder mig!
Det skal nok blive.. epic Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
William Xork
Ny spiller
Ny spiller
William Xork


Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 17/03/11

ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Empty
IndlægEmne: Sv: ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)   ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeSøn Mar 20, 2011 11:13 pm

F*ck hvor episk! cheers Det ser vi frem til her i Odense! Wink Vi har ventet i lang tid, men husk nu Morten, går udfra Theodore er Morten, bare tag dig god tid med at blive færdig, så det bliver ordenligt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Soul Hunter
Ny spiller
Ny spiller
Soul Hunter


Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 17/03/11

ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Empty
IndlægEmne: Sv: ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)   ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeMan Mar 21, 2011 1:20 am

William? Shocked Er du ROTO Gamer?! Sådan... ROTO: Gamers Manual?! Very Happy AWESOME! Godt og se at ROTO bliver spillet! Det er jo et mega genialt Bordrollespil! xD
Tilbage til toppen Go down
William Xork
Ny spiller
Ny spiller
William Xork


Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 17/03/11

ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Empty
IndlægEmne: Sv: ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)   ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 12:32 am

Ja da! Vi er faktisk en lille gruppe ROTO - Gamere som bruger den her bruger til at følge med i hvad der sker med udviklingen af ROTO xD Og for min part bruger jeg den også til at være med i selve RPG'et som foregår på forumet^^ Vi er 5 mand som sidder og gamer det 2 gange om ugen her i Odense xD Vi er alle Lvl 23 xD Hva' med dig Soul Hunter? xD
Tilbage til toppen Go down
Soul Hunter
Ny spiller
Ny spiller
Soul Hunter


Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 17/03/11

ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Empty
IndlægEmne: Sv: ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)   ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 1:37 am

Awesome! Vi er 4 mand som bruger den her bruger til at holde os' opdateret med. Vi er ca. 3 grupper i vores område som gamer ROTO. Vi gør det så hver 2. weekend og holder nogle store rollespils kampagner for alle 3 grupper. Så sidder vi 12 mand hjemme ved en og snakker ROTO og andet rollespil. Vi gamer så for det meste ROTO^^
Tilbage til toppen Go down
Unknown
Gæst
Anonymous



ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Empty
IndlægEmne: Sv: ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)   ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitimeOns Mar 23, 2011 12:13 am

Hey! Jeg er stor fan af ROTO! Wink Jeg ser virkelig frem til den nye bog! Held og lykke med det! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Empty
IndlægEmne: Sv: ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)   ROTO: Rise Of The Overlord (Update!) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
ROTO : Rise Of The Overlord :: Velkommen Til ROTO :: Nyheder Omkring ROTO: Rise Of The Overlord-
Gå til: