ROTO : Rise Of The Overlord
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ROTO : Rise Of The Overlord

Velkommen Til ROTO
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» x-Hack hack you
Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 9:56 am af Gæst

» buy facebook fans xl
Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeSøn Jul 31, 2011 3:35 am af Gæst

» payday no faxloan
Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 11:46 pm af Gæst

» buy facebook fan page f7
Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 7:30 pm af Gæst

» бычков история фамилии
Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 3:55 pm af Gæst

» major in interior design
Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 8:46 am af Gæst

» родословная фамилии бесплатно происхождение фамилии
Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 6:23 pm af Gæst

» ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)
Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 23, 2011 12:13 am af Gæst

» Den Glade Høstak
Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 1:08 am af Soul Hunter

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Den Glade Høstak

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak - Page 3 Empty
IndlægEmne: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 3:06 am

Emnets første indlæg :

Når man går ind gennem Skæringens sydport og fortsætter mod sydtorvet ser man en hyggelig lille kro. Kroen hedder Den Glade Høstak. Det er et lille stenhus med stråtag og små vinduer. Huset har en kælder, en stueetage og en 1. etage. Døren er en kraftig egetræ's dør. Når man kommer ind i kroen er der 4 borde og en bar. Der er en trappe op til 1. etage hvor det er alle værelserne er. Der er 3 værelser. Der er også en dør bag baren der fører ned i kælderen. I kældren står der vin, øl osv. I baren står krofatter. Hans navn er Olaf Rindenburg. Han er en stor tyk mand med rødt hår og fuldskæg. Han elsker at sluddere om dit og dat og han gir' gerne en øl på huset hvis han er i godt humør. Han har tit lidt sladder at fortælle. Han er også typen der tit har et lille mellem job i ærmet, som han betaler rundhåndet får at få gjort. Men alt i alt en hyggelig kro.

Den Glade Høstak, den gladste kro på sydfronten.
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net

ForfatterBesked
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 2:49 am

Haos kommer ned fra værelset, han sin kappe om sig og staven i hånden. På ryggen har han rygsækken, som er halvt fyldt med ting og sager. Haos kaster nøglen til Olaf,"til vi mødes igen, men det bliver nok først om lang tid." Haos smiler og går ud af døren. * De har bare at være der*
Tilbage til toppen Go down
Soul Hunter
Ny spiller
Ny spiller
Soul Hunter


Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 17/03/11

Den Glade Høstak - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 18, 2011 2:57 pm

Nuludior kommer gående ind i kroen med rolige skridt. Han ser sig lidt omkring. Olaf står oppe ved baren og tørre krus af og i selve kroen sidder der 2 Humans og snakker, de kigger op på Nuludior da han kommer ind, men deres samtale fortsætter hurtigt igen. Nuludior går op til baren hvor Olaf står. ''Vær' hilset Olaf.'' siger Nuludior med en rolig stemme. Olaf kigger op og smiler. ''Jamen dog! Der har vi jo Nuludior! Velkommen til min ydmyge kro!'' Olaf smiler stort og griner. Nuludior gør det samme. ''Hva, Olaf? Har du noget sladder at fortælle?'' Nuludior kigger med et mystisk blik. Olaf griner lidt. ''Hehe, tjoe, har jeg ikke altid det? Noget bestemt du vil vide?'' Nuludior kigger ned. ''Om min familie.'' Olaf klør sig i skæget. ''Hmm.. RoseBlade? Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med Nuludior.'' Olaf fylder et krus med øl og giver Nuludior det. ''Her gamle ven. Det er på huset'' Nuludior smiler lidt. ''Tak Olaf.'' Så begynder snakken at gå igang. Nuludior og Olaf snakker om gamle dage, nutiden osv. Og sådan fortsætter det i flere timer, som altid.
Tilbage til toppen Go down
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 12:39 am

Haos træder ind af døren. Han er indhyldet i sin kappe, som er har store områder, med sod og sorte plamager, den er svitset godt i kanten. Hans har en Taske på ryggen, som er ser ligesådan ud, god sodet, og ligner at den har haft sin tørn med ild og varme. Han slår hætten ned, og han ligner sig selv, hans søgrøne skin, lyseblå energi linjer der lyser fra hans skind, og hans is grå crystal hår. Men hans ansigt ser træt ud. " arhh godt at være det velkendt sted igen." Han indhaleret dybt med næsen "og hvor luften er frisk, og ikke er fyldt med sod" Han nigger tilfreds over til Olaf. " Vær'hilset Olaf, det er længe siden" Han går over til baren. " må jeg få et værelse, jeg kunne godt trænge til en ordentlig seng." Olaf nikker og giver ham nøglen til nr. 2. Haos tager nøglen og vender sig rundt og kigger ud i kroen. Han kigger på de 2 mennesker, som er begyndt på deres samtale igen, de var nemlig stoppet da Haos havde taget hætten ned, og nu var deres emne om ham. han rystede lidt på hovedet. Han kiggede så over på sort elveren. *Det var da en sære skikkelse* Tænke han for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 12:49 am

*Det må jeg finde ud af imorgen* Tænker han og går til værelset. Han går med et træt skuldre og trætte føder. Han åbner døren til sin værelse, smider sit udstyre, lægger sit svære ved siden af hans seng, og falder direkte ned i sengen. Slam, og han sov.
Tilbage til toppen Go down
Soul Hunter
Ny spiller
Ny spiller
Soul Hunter


Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 17/03/11

Den Glade Høstak - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 1:08 am

Nuludior og Olaf's samtale har varet i lang tid nu ''Nå, Olaf! Det er på tide at jeg får mig noget søvn, men må jeg be' Dem om noget?'' Nuludior smiler skævt. Olaf smiler som han plejer og siger med en munter stemme ''Fyr løs! Jeg vil gøre alt for en gammel ven som dig'' Olaf klapper Nuludior på skulderen. Han smiler og det samme gør Olaf. ''Du gider vil ikke se om du kan få noget info omkring Zoutland og RoseBlade for mig, vel?'' Nuludior kigger ned med et skævt smil. Olaf smiler glad og lægger en hånd på hans skulder. ''Jeg skal gøre mig bedste'' Nuludior smiler ''Tak Olaf'' Han tager imod sin nøgle til sit værelse. Nr 1 står der på en læder lap som er bundet fast til jern nøglen. Nuludior forsvinder op i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den Glade Høstak - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den Glade Høstak
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
ROTO : Rise Of The Overlord :: Rise Of The Overlord :: Aglár; Østerlandets Stolthed :: Skæringen-
Gå til: