ROTO : Rise Of The Overlord
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ROTO : Rise Of The Overlord

Velkommen Til ROTO
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» x-Hack hack you
Bjarke Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 9:56 am af Gæst

» buy facebook fans xl
Bjarke Icon_minitimeSøn Jul 31, 2011 3:35 am af Gæst

» payday no faxloan
Bjarke Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 11:46 pm af Gæst

» buy facebook fan page f7
Bjarke Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 7:30 pm af Gæst

» бычков история фамилии
Bjarke Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 3:55 pm af Gæst

» major in interior design
Bjarke Icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 8:46 am af Gæst

» родословная фамилии бесплатно происхождение фамилии
Bjarke Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 6:23 pm af Gæst

» ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)
Bjarke Icon_minitimeOns Mar 23, 2011 12:13 am af Gæst

» Den Glade Høstak
Bjarke Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 1:08 am af Soul Hunter

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Bjarke

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Bjarke Empty
IndlægEmne: Bjarke   Bjarke Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 3:03 pm

Navn: Bjarke

Alder: 18

Class: dusørjæger

Race: gnome
En gnome er lidt det samme som en hobbit men bare knap så behåret gnomer bor i bjergene og er meget tekniske de har skingre stemmer og er lidt klodsede at se på. de er meget hurtige og acrobatiske de er meget glade og ser lyst på det meste

Køn: male / mand

Udseende: bjarke er ikke så pæn da han kommer fra det lidt fattige gade milijø. Han bære en sort hat der minder lidt om en strå hat men bare i leder. Den har et par lapper her og der. På kroppen har han en skjorte med puffede ærmer, den er beskidt og slidt. Men det ser man ikk fordi han har en tynde læder rustning uden ærmer, den er slidt og har fået nogle snit og nogle huller som er blevet som ikke enten lappet eller syet sammen, han har nogle sko der ligner læderposer som bare er bundet om fødderne han har lange sokker som går til knæene. de bliver holdt oppe af de shorts som han han bundet om benet. Han bære en sort kappe med grøn kant kappen er meget bred da han bruge den til at blokere eller forvirre fjenden når han slås. han bære en enkel genstan som betyder meget for ham og det er hans første offers kasteknivs skede. det er ikke fordi den er noget specielt. men den er lavet i brunt læder og sidder som en lille vandret lomme ovenpå bæltet så den er nem at skjule, den har en tynd guld kant som gir den et fuldendt udseende

Personlighed: han er lidt en enspænder og lidt grådig han har tillids besvær og stoler aldrig helt 100% på nogen han er lidt en underlig en han kan være meget glad og så gå direkte over i en ond form for hævngerrighed. men han er for det meste en glad person ud af til og ses gerne med et smil på læben.

Baggrundshistiore: bjarke blev født i en fattig familie hans mor var tigger og hans far gjorde alt hvad han kunne for at tjene penge. Han plejede at eje en hatte forretning. Men den blev lukket af konge fordi en bedere betalene forretningsman ville have den plads på byens torv hvor hatte forretningen lå. Så derefter blev hans fader til en tyv han stjal her og der men det var der ikke nok penge i så han begyndte at jagte dusørene og blev dusør jæger. Han lavede mig en hat da Bjarke blev 12 som en gave da Bjarke nu selv var begyndt at tjene en skilling i ny og næ. Han begyndte at lære mig at stjæle da Bjarke var 10 og han lærte Bjarke at dræbe da Bjarke blev 16. Han tog mig med ud i en skov hvor vi først fandt et sted at slå lejer og så ventede vi. men kort sagt vi fandt et vildsvin og det blev den første der fik min kniv i nakken. Efter det sendte han mig ud for at klare mig selv, min mor pakkede mig en god slat rationer og far havde sparret lidt penge sammen. Siden den dag har jeg ikke set dem.

Udstyr/Armor/Våben: bjarke har en tynd læder armor og 5 kaste knive den ene i bæltet som beskrevet i min rolles udseende og to sidder på benene og en sidder på armen og en sidder om et sværd ville sidde i bæltet

Status: normal

Clan/Gruppe/Besætning:

Religion: min karakter tror på at man selv styre sin egen skæbne

Magi: Ingen


Sidst rettet af bjarke Lør Jul 17, 2010 10:50 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Bjarke Empty
IndlægEmne: Sv: Bjarke   Bjarke Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 10:34 pm

Vis du for tid, kan du så ikke lige beskrive hvad en gnome er, bare sådan så alle ved det.
Du kan bare gå ind og trykke edit, så du behøves ikke at skrive en ny.
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Bjarke Empty
IndlægEmne: Sv: Bjarke   Bjarke Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 10:35 pm

jo self skal jeg nok Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bjarke Empty
IndlægEmne: Sv: Bjarke   Bjarke Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bjarke
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
ROTO : Rise Of The Overlord :: Godkendte Karektere-
Gå til: