ROTO : Rise Of The Overlord
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ROTO : Rise Of The Overlord

Velkommen Til ROTO
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» x-Hack hack you
Nordport; Markedspladsen Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 9:56 am af Gæst

» buy facebook fans xl
Nordport; Markedspladsen Icon_minitimeSøn Jul 31, 2011 3:35 am af Gæst

» payday no faxloan
Nordport; Markedspladsen Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 11:46 pm af Gæst

» buy facebook fan page f7
Nordport; Markedspladsen Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 7:30 pm af Gæst

» бычков история фамилии
Nordport; Markedspladsen Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 3:55 pm af Gæst

» major in interior design
Nordport; Markedspladsen Icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 8:46 am af Gæst

» родословная фамилии бесплатно происхождение фамилии
Nordport; Markedspladsen Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 6:23 pm af Gæst

» ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)
Nordport; Markedspladsen Icon_minitimeOns Mar 23, 2011 12:13 am af Gæst

» Den Glade Høstak
Nordport; Markedspladsen Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 1:08 am af Soul Hunter

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Nordport; Markedspladsen

Go down 
ForfatterBesked
William Xork
Ny spiller
Ny spiller
William Xork


Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 17/03/11

Nordport; Markedspladsen Empty
IndlægEmne: Nordport; Markedspladsen   Nordport; Markedspladsen Icon_minitimeFre Mar 18, 2011 12:21 pm

Hvis man går ind midt i Nordport er der en stor åben plads omringet af huse, hvorfra der løber en masse veje og mindre veje fra. Den åbne plads er Nordports Markedsplads. Markedspladsen er et travlt sted, det er her alle de rejsende, handlende, stiller deres boder op i håbet om at sælge de ting de har medbragt. Man kan købe næsten alt her, ligefra proviant til Magiske våben. Markedspladsen er desværre også tit udsat for tyve, slagsmål og direkte sværdkamp af og til, men disse ting bliver hurtigt stoppet af den lokale Garde.
Tilbage til toppen Go down
William Xork
Ny spiller
Ny spiller
William Xork


Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Join date : 17/03/11

Nordport; Markedspladsen Empty
IndlægEmne: Sv: Nordport; Markedspladsen   Nordport; Markedspladsen Icon_minitimeFre Mar 18, 2011 12:55 pm

William kommer stille gående fra en af de mindre veje mod syd. Hans øjne skinner i sollyset og det samme gør hans skæl. Han masser sig ind i mængden af mennesker, elver, haflings, gnomer osv. som står og råber op omkring priser, hvem der er svindler og hvem der ikke er og selvfølgelig er der et par stykker som råber op ang. hvem der har hugget deres pung. William kigger sig lidt rundt i mængden. Han søger noget, noget bestemt. Han ser en lille bod, hvor der sidder en stor skikkelse, hvis krop og hovede er dækket total er af stor, mørke blå, kåbe. William går hen mod boden. Da han står foran boden løfter skikkelsen sit hovede og kigger på ham. Det er en Dragonborn. Dragonborn'en har grønt skæl og grønne øjne og et bredt smil på læben da han ser William ''William min ven! Godt at se dig! Det er ved at være lang tid siden!'' Siger Dragonborn'en. William smiler og rækker ham hånden ''Tjo, det er ved at være godt 2 uger siden jeg sidst var her jo, men hvordan går det ellers Garion?'' Den anden Dragonborn/Garion rejser sig og giver William hånden med et bredt smil ''Jeg skulle lige til at spørge dig om det samme, men det går skam glimrende, ikke fordi jeg sælger så vanvittig meget, men lidt gør jeg da. Må man så høre, hva har du så lavet og hvordan går det?'' Garion viser med en hånd at William godt må komme om bag boden og sidde sig. William går derom mens han snakker ''Jeg har arbejdet lidt på mine magier og sådan, du ved, men det går fint, har ikke så meget at lave udover at læse og planlægge en bestemt rejse'' Garion kigger intresseret på William, mens de begge sidder sig ned på 2 træstole bag boden ''En rejse siger du? Må man høre lidt om den?'' Garion smiler, det samme gør William ''Selvfølgelig. Jeg er ved at planlægge en rejse til Zoutland.'' Garion kigger med store øjne ''Zoutland?! Er du klar over hvor langt der er?! Det vil tage måneder! og hva vil du i Zoutland?!'' Garions blik har ændret sig, han ligner mest af alt en som er ved at få spist sit eget ben af en Goblin. William smiler lidt ''Ved jeg Garion. Det er rigtigt langt og 130020km er ikke helt lidt, men det er nødvendigt og du skal lige huske at der er en del mager i de byer jeg skal i gennem som kan teleportere mig fra by til by, men det jeg skal i Zoutland er underordnet for dig Garion'' William smiler. Garion kigger måbende ''Det er selvfølgelig rigtigt, men det kommer stadig til at tage lang tid jo! og det du skal i Zoutland, jeg er ligeglad med om det er underordnet for mig eller ej, jeg er nysgerrig og vil gerne høre det'' Garion er oprevet og virker desperat for at vide grunden til Williams rejse til Zoutland, det kan William godt lide. ''Lad os' indgå en aftale Garion. Jeg fortæller mig formål i Zoutland, men kun hvis du ''sælger mig nogle af dine magiske skrift ruller'' Trykket på sælger lyder ironisk da der falder over Williams læber. Garion kigger på William med store øjne og måbende mund ''Du mener vel ikke jeg skal..'' Garion kan ikke få sig selv til at sige det, så William bryder ind ''Jo. Gratis.'' Garion er ved at vælte bagover da ordet 'gratis' falder over Williams læber. Garion har et vildt blik i øjnene ''WILLIAM! Din slyngel! Du kan da ikke regne med at jeg giver dig til gratis for at få at vide hva du skal i Zoutland!'' Garion råber det nærmest og han holder inden pauser i sætninger. William rejser sig og vender ryggen til Garion og begynder at gå. ''Nuvel. Jeg må videre'' William smiler lidt for han ved, at Garion bliver nødtil at ha' grunden til hans rejse til Zoutland at vide. Garion rejser sig og løber hen foran William ''Stop William. Det er en aftale så.'' Garion sukker dybt. William smiler bare ''En glimrende beslutning Garion.'' William klapper ham på skulderen. ''Nu skal du høre grunden til min rejse. Altså, i Zoutland har du sikkert hørt at der er nogle magiske dyr og monstre i bjergene. Jeg tager til Zoutland for at studere dem, hvordan de lever, væremåde osv.'' William smiler stort. Garion kigger ned i jorden og klør sig på hagen ''Så.... Det du egentlig vil er at skrive lidt ned om dem også aflevere det til det kongelige Magi Råd?'' Garions blik lyser op. William nikker. ''Du er fanme snedig William'' Siger Garion med et grin ''Du skal nok få nogle skrift ruller af mig, man ved jo aldrig hvornår dit liv afhænger af dem'' William nikker igen og siger ''Korrekt'' Garion viser William en masse forskellige skriftruller. William tager kun 3 af dem.
Den ene skriftrulle er: Heal
Den næste er: Usynlig
Den sidste er: Servent

Skrif rullerne kan kun brugers engang.
William takker Garion og giver ham hånden ''Vi ses Garion.'' William smiler ''Vi ses William. Held og lykke.'' Garion smiler igen og klapper William på skulderen. William vender ryggen til butikken og forsvinder ud i mængden og går den samme vej som han kom fra.
Tilbage til toppen Go down
 
Nordport; Markedspladsen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
ROTO : Rise Of The Overlord :: Rise Of The Overlord :: Ilden; Flammer i Østerlandet :: Nordport-
Gå til: