ROTO : Rise Of The Overlord
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ROTO : Rise Of The Overlord

Velkommen Til ROTO
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» x-Hack hack you
Den Glade Høstak Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 9:56 am af Gæst

» buy facebook fans xl
Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 31, 2011 3:35 am af Gæst

» payday no faxloan
Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 11:46 pm af Gæst

» buy facebook fan page f7
Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 7:30 pm af Gæst

» бычков история фамилии
Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 30, 2011 3:55 pm af Gæst

» major in interior design
Den Glade Høstak Icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 8:46 am af Gæst

» родословная фамилии бесплатно происхождение фамилии
Den Glade Høstak Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 6:23 pm af Gæst

» ROTO: Rise Of The Overlord (Update!)
Den Glade Høstak Icon_minitimeOns Mar 23, 2011 12:13 am af Gæst

» Den Glade Høstak
Den Glade Høstak Icon_minitimeTirs Mar 22, 2011 1:08 am af Soul Hunter

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Den Glade Høstak

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 3:06 am

Når man går ind gennem Skæringens sydport og fortsætter mod sydtorvet ser man en hyggelig lille kro. Kroen hedder Den Glade Høstak. Det er et lille stenhus med stråtag og små vinduer. Huset har en kælder, en stueetage og en 1. etage. Døren er en kraftig egetræ's dør. Når man kommer ind i kroen er der 4 borde og en bar. Der er en trappe op til 1. etage hvor det er alle værelserne er. Der er 3 værelser. Der er også en dør bag baren der fører ned i kælderen. I kældren står der vin, øl osv. I baren står krofatter. Hans navn er Olaf Rindenburg. Han er en stor tyk mand med rødt hår og fuldskæg. Han elsker at sluddere om dit og dat og han gir' gerne en øl på huset hvis han er i godt humør. Han har tit lidt sladder at fortælle. Han er også typen der tit har et lille mellem job i ærmet, som han betaler rundhåndet får at få gjort. Men alt i alt en hyggelig kro.

Den Glade Høstak, den gladste kro på sydfronten.
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 4:25 pm

Haos træder ind ad døren. *endelig et ordentlig sted at slappe af* Haos kigger rundt, kroen er helt tom. Olaf står oppe ved baren og tørre glas af. *hmm det er vidst sikker at smide kappen*. Haos tager i et besluttet sving, kappen af og ligger den på baren. " noget tynd øl tak" han kigger på Olaf. Olaf står stire lige 2. sec. på Haos, men vender sig der efter rundt for at hente øllen.
Tilbage til toppen Go down
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 5:08 pm

Olaf kommer tilbage med øllen. Han stiller den på boret og går ud bagved igen.
Haos tager en lille slurk af øllen er kigger rundt i kroen. " mærkeligt, der burde være flere her" mumler han for sig selv. Haos lægger sit sværd op på bordet. Han laver et kort suk, og drikker videre af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 6:09 pm

Haos Drikker det sidste af sin øl. * hmm gade hvide om der er noget interessant hviden, i denne by* han grubler lidt. "Hey Krofatter, Hvad heder denne by over hovedet" råber han ud til krofaderen. Han stikker lige hovedet op a gulvet, og kigger med et løftet øjenbryn på Haos" Den heder Skæringen." Han ryster på hovedet og dykker ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 6:18 pm

Haos drikker det sidste af sin øl. * Skæringen ? hmm kunne være jeg lige skulle hænger rundt her et par dage, og se om der er noget brugbart* Haos ligger et par sølvmønter på baren " tak for denne gang " råbener han. Hvorefter han tager sin kappe omkring sig, og går ud. Lige han går ud af døren, vender han sig lige om, og hans svære flyver hen til ham. Han sætter det in under kappen, og går ud.
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 6:41 pm

Theodore kommer ind i kroen og er næsten ved at støde ind i en person der er på vej ud af kroen. Han kigger sig omkring. Der er kun krofattern Olaf. Theodore går op til Olaf og siger '' Det sædvanelige. En dværgesprit, og hvis du har, så kom lidt drageblod i, tak '' Olaf kigger op fra sit arbejde med at tørre glassene af og ser på Theodore '' Har jeg da Theodore'' Siger Olaf med et smil '' Ellers andet'' Theodore kigger på Olaf ''Ellers tak Olaf'' Olaf begynder at lave Theodores dværgesprit, med en lille smule drageblod i. Theodore sidder hen i hjørnet og tænker lidt over den fremmede der gik ud af kroen og tænker *Hmm.. En Genasi? Her? Lige meget* Theodores tanker blir' afbrudt da Olaf kommer ned med hans Dværgesprit
''Værsgo' Theodore'' ''Tak Olaf'' Theodore begynder at drikke mens han tænker * Hmm.. Der må snart være nogen der kommer for at høre noget om den Goblin Cave, det er ved at blive et stort problem*
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 8:02 pm

Bjarke kommer ind meget diskret går han op til krofatter og siger "der har ikke været nogen og spørge efter mig vel" olaf kigger på mig siger "nej der har ikke været nogen bjarke" Bjarke svare "godt nok kan jeg få nøglen til mit værelse" olaf gir Bjarke nøglen til værelse 4 Bjatke tar nøglen og går ind på værelset og smider tæller dagens indtjening og tænker * sikke dog en dårlig dag har folk bare ingen penge længere* Bjarke går ned til krofatter og sætter sig ved skrænken og siger "olaf et glas øl tak" olaf skænker bjarke et glas øl.
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 8:13 pm

Theodore sidder over i hjørnet. Pludselig kommer der en mand ind i kroen og går op til Olaf og begynder at snakke lidt med ham. Han forsvinder op på 1. etage, formentlig har han et værelse der oppe. Han kommer ned igen og går over til krofatter og bestiller en øl. Theodore sidder stadig og nyder hans dværgesprit. Han venter bare på at der snart skal komme nogen som vil vide mere om den Goblin Cave. Opslaget er jo på dusørtavlen ved Sydport, Nordport, Østport og Vestport og tilmed på Hovedetorvet.
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 8:16 pm

bjarke har drukket sin øl færdig og sidder og grubler over hvad der stod på dusørtavlen han siger til olaf " ved du noget om det goblin problem der er på dusørtavlerne i byen"
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 8:22 pm

Theodore hører tilfældigvis Bjarkes spørgsmål. Han rejser sig og går over ved siden af Bjarke ''Goblin Cave siger du? Det er mig der har sat det opslag op på dusørtavlerne. Er du intressert? Din dusør kan vi jo snakke lidt om'' Theodore smiler roligt.
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 8:26 pm

bjarke kigger på theodore og siger "hmm når så det er dig der har sat dem op ved ikke helt men fortæl lidt om hva jeg skal gøre vis jeg tar opgaven"
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 9:34 pm

Theodore smiler ''Det er meget enkelt. De her Goblins lever i en Cave ved sydskoven lige udenfor sydporten. De har en goblin leder. Tror nok de er en Shaman. Dræb ham og de andre vil flygte ind i skoven også er det problem ude af verden. Hvis du får brug for hjælp så opsøg 1 eller 2 der kan hjælpe dig.'' Theodore kigger op på Olaf. Han smiler og siger ''Jeg gir' en omgang på huset!'' Theodore smiler ''Tak Olaf. Du er en go' ven'' Theodore retter blikket mod Bjarke ''Har vi så en aftale?'' Thedore rækker hånden frem mod Bjarke for at give ham hånden.
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 9:57 pm

bjarke kigger på theodore og siger "hmm tja det lyder ikke så svært jeg tar den" og gir ham hånden
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 9:59 pm

''Godt nok'' Theodore smiler ''Har de forresten et navn fremmede?''
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 10:03 pm

bjarke siger til theodore "ja det har jeg navnet er bjarke og hva med dem?"
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 10:06 pm

''Navnet er Theodore Velia, søn af Khorne'' Theodore smiler ''Men held og lykke med de Goblins. Du skal nok få en dusør. Bare sørg for at komme med Goblin lederens hovede.'' Theodore sidder sig igen hen i hjørnet.
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 10:09 pm

bjarke kigger undrende og siger !javel theodore som du vil" *sikke dog en interasant person* "men theodore det blir ikke lige nu"
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 10:13 pm

''Bare du gør det. Er ligeglad med hvornår du gør det'' Theodore smiler.
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 10:22 pm

Kommer ind af døren. kigger rundt, ser Manden i den store pladerustning, og en lille spirevip med læderrustning. * seriøst.. en gnome * Haos smiler inde i den mørke hætte. Han går op til baren" et glas vin, tak " siger han hurtigt og sætter sig ned ved et bor. Ligger de to bøger han havde under den ene arm på bordet.
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 10:51 pm

sidder og grubler over hvordan jeg klare den opgave jeg har fået da en fyr kommer ind og sætter sig jeg kigger undrene på ham*hva er han da for en*
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:00 pm

Theodore kigger over på den fremmede. Han går hen mod ham ''Vær hilset Genasi. Hva bringer en så ædle race til Skæringen?'' Theodore sidder sig overfor Haos.
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:02 pm

Haos smider hætten tilbage, og kigger over på manen i hjørnet. " Være Hilset, jeg er bare på en mindre ophold" siger han venligt og, åbner en af bøgerne, som heder Hjem Byen.
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:06 pm

''Okay'' Theodore rejser sig og går hen til krofatter. De begynder at sluddere om gamle dage.
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:09 pm

Bjarke kigger over på Genasien og siger "undskyld jeg spørg men må man spørge hvad du er for en" og smiler
Tilbage til toppen Go down
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:12 pm

læser lige så stille i bogen. " din vin er klar" fortæller Olaf. Haos rejser sig op og tager vinen, med ned til bordet. at drikker lige et enkelt sip af den blod røde vin, og læser videre. Kigger der efter op på Bjarke" Jo da, jeg er af en race man kaller for Genasi." Haos tager en lille slurk mere" jeg mig selv kommer fra byen lurgh-kie, som ligger i Ishtar. Min klan heder også Lurgh-kie"
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:16 pm

bjarke kigger på haos og sige aha interasant *han kunne måske hjælpe mig*
Tilbage til toppen Go down
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:17 pm

"hvad med dem, hvor kommer de fra ?" siger han interesseret. Finder en lille bog frem inde fra sin kappe, og en pen.
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:23 pm

kigger på haos og siger "jeg kommer fra en lille by langt væk det lang tid siden jeg rejste derfra kan ikke huske hvad den hedder længere"
Tilbage til toppen Go down
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:27 pm

"aha" siger han nikkende"jeg antager at de er en... Gnome ?, tager jeg helt fejl der?" siger han, og kigger op og ned ad Bjarke
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:35 pm

"ja jeg er en gnome" siger bjarke og smiler
Tilbage til toppen Go down
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:39 pm

"aha" Haos noter noget ned i sin bog, hvor efter han ligger den tilbage i kappen. han kigger så på Bjarke "bore de her i byen ?" Han kigger undrende på Bjarke
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:41 pm

bjarke kigger lidt rundt ja jeg bor her på kroen værelse 4
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:41 pm

Theodore stopper samtalen med Olaf og sidder sig over til Genasiens bord, med sin øl Olaf har givet ham.
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:48 pm

*hmm en meget beskeden race lader det til* " aha" Haos kigger på Theodor da han sider sig ved bordet" og hvem er de vis jeg må spørg" han kigger interesseret på rustningen.
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:50 pm

Theodore kigger på Haos ''Navnet er Theodore Velia, søn af Khorne '' Theodore smiler ''Hvem er de så min gode mand?''
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:53 pm

* af Khorne hmm må jeg undersøge* " Navnet er Haos, Stammer fra klanen Lurgh-kie" siger han og nikker. "jeg antager at de bor her i byen, efter den måde som de snakker med krofatter på" siger han interesseret
Tilbage til toppen Go down
Richard The Brave
Ny spiller
Ny spiller
Richard The Brave


Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Join date : 17/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:57 pm

Richard kommer ind i kroen. Han ser en gruppe personer stå og snakke. Han går over til krofatter og bestiller en øl.
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:58 pm

bjarke kigger på den ny ankomne i kroen og kigger så tilbage til haos
Tilbage til toppen Go down
Theodore
Admin
Admin
Theodore


Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Join date : 13/07/10
Age : 30
Geografisk sted : Østerby 6280 Danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 11:59 pm

''Nej, jeg bor ikke her i byen. Jeg er bare kendt i alle det store byer. Jeg har rejst en del rundt såe.. Men velkommen til Skæringen Haos. Håber De kan lide byen. Der er mange spændende folk her.'' Theodore smiler.
Tilbage til toppen Go down
http://roto.niceboards.net
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:06 am

"aha, jamen jo tak da, der leder til at man kan finde nogle befolknings grupper der er interessante her" Siger han og laver et skævt smil. Kigger der efter over på den nye ankomne. * hmm en kriger... hvorfor her*
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:07 am

kigger over på den ny ankomne og spørg "hvem er de så" og smiler
Tilbage til toppen Go down
Richard The Brave
Ny spiller
Ny spiller
Richard The Brave


Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Join date : 17/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:10 am

Richard vender sig mod Bjarke '' Navnet er Richard. Er en del af Sigmars XIII Kompaning og er Krigs Veteran. Hvem er de så min.. ehm.. lille ven?'' De sidste ord kommer lidt uforståligt ud, men man kan lige og lige forstå dem. Richard smiler.
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:13 am

bjarke går hen og stiller sig for an richard "navnet er bjarke gnom dusørjæger" stirre lidt smiler så og rækker hånden frem
Tilbage til toppen Go down
Haos
Admin
Admin
Haos


Antal indlæg : 90
Reputation : 1
Join date : 16/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:14 am

Haos kigger tilbage i sin bog og begynder at læse, men han høre samtidig efter hvad soldaten har at sige. *han kunne være er af interesse*
Tilbage til toppen Go down
Richard The Brave
Ny spiller
Ny spiller
Richard The Brave


Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Join date : 17/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:17 am

Richard gir' Bjarke hånden ''Hyggeligt at møde dem'' Richard smiler til Gnomen.
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:20 am

"Richard du virker som en der godt kunne bruge noget action" kigger spørgende på Richard
Tilbage til toppen Go down
Richard The Brave
Ny spiller
Ny spiller
Richard The Brave


Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Join date : 17/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:27 am

''Action? Hva mener du?'' Richard kigger på Bjarke med eventyr blik i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:31 am

"ja Richard byen her har et lille goblin problem som jeg skal løse kunne du være interraserret i at hjælpe" bjarke smiler glad
Tilbage til toppen Go down
Richard The Brave
Ny spiller
Ny spiller
Richard The Brave


Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Join date : 17/07/10

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:36 am

''Tjoe.. Lyder fedt nok. Skal vi være flere end os' to?'' Richard smiler.
Tilbage til toppen Go down
bjarke
Master Gamer
Master Gamer
bjarke


Antal indlæg : 98
Reputation : 1
Join date : 17/07/10
Age : 30
Geografisk sted : tønder danmark

Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:38 am

"tja jeg er ikke sikker men tror vi skal være forberedt på det værste"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den Glade Høstak Empty
IndlægEmne: Sv: Den Glade Høstak   Den Glade Høstak Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den Glade Høstak
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
ROTO : Rise Of The Overlord :: Rise Of The Overlord :: Aglár; Østerlandets Stolthed :: Skæringen-
Gå til: